Výsek z novoročního projevu
prezidenta dovozu Kleine Kolbena (Jaro. Pistek)


 

V11

Model V11 by však měl rokem 2005 v podstatě ukončit svůj život – důvodem je zejména nástup povinné homologace EURO3 v průběhu roku 2006. Předpokládá se, že pro rok 2006 možná zůstane v nabídce max 1 až 2 výběhové verze pro poslední zájemce o tento stylově unikátní a oblíbený motocykl.

 Breva 1100

Vlastní výroba a dodávky prvních kusů by měli být v květnu.

Velmi příznivá a cena.

Příslušenství - mělo by být k dispozici již s náběhem prvních kusů v květnu v plném rozsahu (čelní štít, centrální stojan, alarm, boční kufry, nižší sedlo, tank-vak apod.).

V prvním roce se bude vyrábět pouze základní verze. ABS by mělo být k dispozici od roku 2006.

 GRISO

Rovněž náběh Grisa by měl být dle původních předpokladů, tj. v září letošního roku s tím, že oficiální představení je plánováno na červenec. I zde máme objednány 2 ks z první série. Pokud jde o barvy, prakticky definitivní je černá, druhá barva bude definována mimo jiné i na základě internetového hlasování na www.motoguzzi.it. V Mnichově představená kreace v kávové barvě (familiérně označovaná za průjem) se všeobecně nesetkala s příznivým ohlasem a tudíž bude právě nahrazena.

Jistě jste zaregistrovali, že v konečné verzi Grisa je nový dvou-ventilový motor velmi shodný s motorem nové Brevy 1100. Důvodem absence původně navrhovaného čtyř-ventilu je jednak opět homologace EURO3 (viz i informace o MGS-01) a zároveň snaha o dosažení příznivé ceny motocyklu.

 MGS-01

První série 60 ks tohoto unikátního a veřejností tolik obdivovaného stroje byla vyrobena v listopadu 2004 a to pouze ve verzi Corsa, tj. s motorovým kitem 1225ccm/128HP a v závodní úpravě, tj, bez homologace (světla, blinkry apod.) určené pouze pro uzavřené okruhy. První série je již rozprodána.

Pokud jde o budoucnost tohoto modelu:

·Je možné (nikoliv však jisté), že vzhledem k zájmu bude v průběhu roku 2005 vyrobena druhá série cca 50 ks stejného provedení. Zavisí to však na společných možnostech Moto Guzzi a Ghezzi-Brian zejména z hlediska motorového kitu. Nicméně naděje je důvodem proč MGS-01 oficiálně uvádíme v ceníku. Pokud by se našel další zájemce a druhá série bude skutečně vyrobena, pokusíme se další stroj zajistit.

·Velkým problémem nového čtyř-ventilového motoru je dosažení emisních a hlukových limitů EURO3. Pokud by bylo vůbec dosaženo těchto limitů, tak pravděpodobně za cenu neúměrně sníženého výkonu, který by neodpovídal charakteru stroje a neumožňoval konkurenceschopnost. Proto s největší pravděpodobností silniční verze vůbec nebude a celková série 60 resp. eventuálně cca 110 ks ukončí historii tohoto modelu. Na druhé straně tímto získává každý vyrobený kus  značně na exkluzivitě.

  Několik poznámek k novému ceníku:

Nevada 750

V ceníku uvádíme znovu i starý karburátorový model. Důvodem je to, že výrobce má k dispozici několik posledních strojů.

 

Breva 750

Zde  stanovujeme cenu významně nižší – z původních 245000 na 229000.

 

Breva 1100

Jedná se zcela nový motocykl ve všech směrech včetně zásadně inovované pohonné jednotky. O to více nás těší velmi přijatelná cena 349000.

 

Griso

I zde považuji cenu 379000, tj. významně pod hranicí 400000, za velmi příznivou.

 Několik povzbudivých slov závěrem:

Rovněž situace ohledně náhradních dílů a příslušenství se lepší, rozsah nedodaných položek se postupně snižuje a v před příchodem hlavní sezóny by mělo být vše na slušném standardu a to zejména pro aktuální modely.

Celkově si proto dovoluji směle konstatovat, že stav proslulého orla z břehů mandelských nebyl nikdy tak příznivý a světlé zítřky nebyly nikdy tak jasné jako nyní. Doufám, že se radujete a plně sdílíte náš optimismus a těšíme se na brzké objednávky.

VIVA  MOTO GUZZI  !!!!                                                                        
Cordiali saluti                                        
Jaroslav Pištěk

 

[Skáknout zpět do aktualit]