PROČ TÉMĚŘ U KAŽDÉ NAŠÍ OJETINY PÍŠEME
"SE ZÁRUKOU"
?

Záruku skutečně poskytujeme, protože děláme velmi důsledný předprodejní servis
a tudíž víme, že motocykl je po všech stránkách plně funkční.

Nahlédněte do našeho předprodejního servisu:

 

 

   
   
 

 
 
Stroj poněkud demontujem, abychom věděli, kde co schází a co je poškozeno.  
 
   
    Při demontáži se nestydíme vyndat motor.

 
   
   
 

 
 
Ta převodovka je ale fuj...  
   

 
  ...a což teprve ten rám, že by někde tekl olej?
 
   
   
 

 
 

A když už jsme tam, tak se taky podíváme na spojku. A když je špatná, tak dáme novou.

 
 
 
    Ale než ji tam šoupnem, tak to vomejem.

 
   
   
 

 
 
A když už jsme to tak pěkně umyli, tak tam přeci nenecháme starý gufero.  
 
   
    Sundáme hlavy a zkontrolujeme celou pístní skupinu a klikovku.

 
   
   
 

 
 
Jakou asi mají vůli pístní kroužky v zámku, není vydřený Nicasil? A pístní čepy volné jsou?  
 
 
    V případě nutnosti zafrézujeme sedla, v opačném případě jen zabrousíme ventily.

 
 
   
 

 
 
Zkouška těsnosti je samozřejmostí.  
 
 
    A jdeme na kozy, anóbrž na prsa. Omejeme, osušíme, přetěsníme.

 
 
   
 

 
 
Poštelujeme odstředivý regulátor a předstih vyladíme na maximální výkon.  
 
 
    Luftový filtr neujde naší kontrole. V 99% případů dáváme nový. To jedno procento už nový má.

 
 
   
 

 
 
Výměna brzdové kapaliny.  
 
 
    Vpředu...

 
 
   
 

 
 
...i vzadu.  
 
 
    Karburátory "vyvaříme" v naší skvělé ultrazvukové čističce. (Ten krám stál 20.000 Kč.)

 
 
   
  Protože dělat tento fotoseriál je hrozná pakárna, pořád si mejt ruce kvůli focení, tak tu spousta operací chybí. Jako například: Kontrola a přetěsnění kardanu, dodání nového akumulátoru, kontrola a promázání ložisek v kolech, nové olejové náplně a filtry, měření komprese, seřízení, zkušební jízda a určitě jsme na něco ještě zapomněli...

Raději nepočítáme přesné náklady na tento předprodejní servis, protože máme obavy, že bychom se nedostali pod deset tisíc korun.

 
 
Sesadíme karburátory při současné kontrole osazení tryskami a uděláme si hladinku.  
 
 
   

 
 
 
 
 
 
A pak se objeví tahle fotka na internetu s poznámkou:
"Se zárukou". A my víme, že motorka startuje, spojkuje, jede, řadí, dobíjí, fungují kontrolky, blinkry blikají, světla svítí i brzdový a když je třeba zastavit, tak i brzdí...
 
   
   
 

...a pak si kupte levnou ojetou Guzzi, no né.
 
     

 

[Skáknout na aktuální ojetiny]